AliExpress siuntos sekimas ir grąžinimas - Aligeriausi.lt

AliExpress siuntos sekimas ir grąžinimas

2024-03-13

AliExpress yra milžiniška pasaulinės internetinės mažmeninės prekybos rinkos platforma, teikianti milijonams klientų platų asortimentą. Pirkinių sekimas yra labai svarbus aspektas, informuojantis pirkėjus apie jų užsakymo kelionę nuo pardavėjo iki durų slenksčio. Šiame straipsnyje gilinamasi į AliExpress pirkinių sekimo esmę, aprašomos įvairios sekimo galimybės. Suprasdami, kaip veiksmingai sekti užsakymus, pirkėjai gali mėgautis sklandžiu apsipirkimu ir nesijaudinti.

Pirkinių sekimo samprata

AliExpress pirkinių stebėjimas – tai funkcija, leidžianti pirkėjams realiuoju laiku stebėti savo užsakymų eigą. Ši paslauga siūlo keletą sekimo galimybių, įskaitant standartinį siuntimą – Aliexpress Standard Shipping. Kai pateikiate užsakymą, jam suteikiamas unikalus siuntos numeris, leidžiantis pirkėjams sekti siuntinio kelionę. Šios sekimo galimybės užtikrina skaidrumą.

Galimybė sekti pirkinius AliExpress suteikia daug privalumų. Ji suteikia pirkėjams ramybę, nes jie tiksliai žino savo užsakymų statusą. Leidžia klientams planuoti prekių atvykimą. Be to, kilus ginčams, pavyzdžiui, dėl nepristatytų ar neteisingai pristatytų prekių, sekimo informacija tampa svarbiu įrodymu sprendžiant ginčą, taip sustiprinant pirkėjų apsaugą.

Kaip sekti AliExpress pirkinius

,,AliExpress Standard Shipping” yra pagrindinis siuntimo būdas. Dėl savo prieinamumo ir patikimumo, jis apima daugiau kaip 200 šalių ir regionų, įskitant Lietuvą. Naudojamasi įvairių tarptautinių vežėjų, pavyzdžiui, DHL, DHL, TNT ir UPS, paslaugomis, užtikrinančiomis pristatymo efektyvumą. Ši paslauga ypač palanki mažesnėms siuntoms, nes siūlo sekimo funkciją, leidžiančią pirkėjams stebėti savo užsakymo kelionę nuo pardavėjo sandėlio iki savo namų slenksčio.

1. Sekimas per trečiųjų šalių puslapius

Nusipirkę iš AliExpress gausite patvirtinimo el. laišką, kuriame bus nurodytas siuntos sekimo numeris. Šis numeris yra jūsų raktas, kuriuo naudodamiesi galėsite gauti naujausią informaciją apie savo siuntinio buvimo vietą. Šį numerį galite įkopijuoti į tokias svetaines kaip parcelsapp ir sekti savo prekę.

2. Tiesiogiai per AliExpress

Kitas būdas yra gauti siuntos kodą patiems iš AliExpress. Šį būdą galite taikyti po siuntos užsakymo praėjus 2-3 dienoms.

  1. Eikite į AliExpress puslapį.
  2. Pasirinkite žmogaus ikonėlę.
  3. Išsiskleidusiame meniu paspauskite ,,My Orders”.
  4. Suraskite užsakymą ir spauskite ,,Track Order”.
  5. Atsidrys iššami informacija apie siuntinio statusą. Čia galite matyti, kur yra jūsų siunta. Yra keturi pagrindiniai etapai: 1. Išsiųsta  2. Išvyko iš siuntimo šlies  3. Atvyko į Lietuvos paskirstymo punktą  4. Pristatyta. Geltonas taškelis nurodo siuntinio progresą.

Kaip elgtis, jei nerandate sekimo informacijos

Kartais pasitaiko, kad siuntai nėra suteikiams numeris, arba nepavyksta rasti informacijos pagal suteiktą. Tai dažnai nutinka, kai siuntos vertė yra maža – iki 10 eurų. Tokius siuntos keliauja neregistruotu paštu, todėl jų ir nematote sekimo skiltyje. Ką daryti šiuo atveju? Nesijaudinkite, tiesiog laukite siuntinio per nustatytą laiką – dažniausiai iki 60 dienų. Beje, dažnu atveju tokios suntos ateina greičiau už registruotas.

Jei siuntos vertė didesnė, tačiau vis tiek nepavyksta rasti informacijos apie ją, susisiekite su AliExpress klientų aptarnavimo skyriumi, kuris gali padėti atkurti siuntos sekimo informaciją.

Ką daryti, jei siunta vėluoja arba neatvyko

Kartais nutinka taip, kad kai kurie paketai būna pamesti arba pristatyti neteisingai. Tokiais atvejais labai svarbu nedelsiant patikrinti sekimo informaciją ir susisiekti su pardavėju dėl pagalbos (ieškoti mygtuko ,,Message seller”). Be to, AliExpress pirkėjų apsaugos programa suteikia galimybę kreiptis dėl ginčų, taip užtikrinant, kad klientai neliktų nuskriausti.

Kaip atgauti pinigus už siuntą

Jei siunta neatvyko, arba atvyko sugadinta/ne tokia, kaip aprašyme ir nuotraukose, galite kelti ginčą (dispute). Nelaukite, nes ginčą pradėti galite tik per 15 dienų nuo numatytos siuntinio gavimo datos.

  1. Eikite į Account > View all
  2. Paspauskite Returns/refunds
  3. Pasirinkite priežastį, dėl kurios norite atgauti pinigus.
  4. Įkelkite nekokybiškos prekės nuotraukas arba aprašykite problemą (visada rašykite anglų kalba, jei reikia, pasinaudodami vertimo puslapiais ar programėlėmis kaip DeepL).
  5. Patvirtinkite paspausdami submit.

Pinigų grąžinimas gali užtrukti apie savaitę, tad nepamirškite patikrinti sąskaitos. Jei vis dėlto negavote pinigų, vėl susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba.

Išvada

Pirkinių stebėjimas AliExpress svetainėje yra labai svarbi apsipirkimo internetu patirtis. Šiame vadove aprašoma, kaip svarbu naudotis sekimo priemonėmis, kad būtumėte informuoti apie savo užsakymus. Pasinaudokite šiomis įžvalgomis, kad pristatymo procesas būtų sklandesnis ir patikimesnis.